Post by quinisgeomondo on Mar 15, 2022 17:16:44 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Course to Learn Russian Fast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Course to Learn Russian Fast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for uendelige krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Course to Learn Russian Fast 2022 version ▞▞▞
おしゃべり猫のトーキング・ジンジャー2 エンタメ essr
Jeg syntes appgrensesnittet er litt tungvint å bruke. Kanskje det er fordi jeg ikke er vant til apper i flashcard-stil, men jeg følte at appen kunne ha gjort en bedre jobb med å vise meg tauene. Dessuten virket animasjonene litt upolerte IMO.
Av forskere? Egentlig? Fin vits. Bare sjekk skjermbilder. Du ser? Analfabet skolegutt laget denne grammatikken. Skam deg.
Course to Learn Russian Fast Education hgrn
flott, enkel å bruke, hjelper deg å like en lærer. Ingen problemer med det i det hele tatt. Sterkt anbefalt
Hvorfor laster den hele tiden?
Ochhin kharasho til nå
Det er en flott app, men jeg foreslår at hvis du kan fjerne alternativet (jeg vil ikke lære dette / fjerne dette fra flashkortet) vil det redusere forvirringen. Dessuten ville jeg som språklærer ikke måtte tenke eller velge hvilke jeg ikke vil lære. Det må bare være satt der ute og la eleven lære og grave dypere inn i alt innholdet i appen. Takk 😊
Beste app.
Rent søppel. De fleste gangene må du trykke på knappene 10 ganger for at de skal fungere. Det er et forferdelig etterslep med appen. Så mye frustrasjon. Appen henger konstant, og du kan ikke trykke hvor som helst før du trykker tilbake-knappen. Jeg aner ikke hvordan den fikk så mange gode karakterer. Prøvd på både telefon og nettbrett og det er ikke brukbart i det hele tatt.
Det er kjempebra og så nyttig.
Appen min fungerer ikke😕😕
Det er et flott program, men noen ganger tar det mye tid
Coooolllll😁😁
Course to Learn Russian Fast განათლება fgv
Jeg trodde det skulle bli en kjedelig app som du bare får til å skrive og lese, men ikke egentlig snakke ordene
Det er fint, men mange funksjoner er lønnslåst. Synd at premiumversjonene ble fjernet. Men jeg forstår hvorfor du gjorde det.
veldig hjelpsom
Bra app, men skrivingen kan forbedres. For folk som meg som liker å skrive på målspråket, er den eksisterende skrivemetoden ikke behagelig. Kanskje du bare kan holde en tom boks og la folk bruke Android/iOS-tastaturet til å skrive.
Er veldig glad for å begynne nå hver dag med å lære noen få ord russisk, flott app
Kul app, men den avslutter alltid når jeg slår på tilkoblingen min
Det er grunnleggende feil i russiske ord - appen blir knapt korrekturlest av noen russisktalende. Vil ikke anbefale å bruke det før det er fikset i samarbeid med minst én morsmål basert i Russland. Valg av fraser og ord er verken praktisk eller akademisk logisk - må virkelig omarbeides for enhver praktisk bruk.
Fantastisk app og lett å bruke ..jeg elsker det 💖💖💕❤💞
Jeg elsker russisk, og denne appen hjelper meg å lære russisk veldig bra takk😁
Хорошее приложение !
Jeg elsker virkelig denne appen!! Herregud... Sjekk det. Jeg kan endelig skrive en setning
Det ville vært bra om anmeldelsene hadde minst en transkripsjon
Course to Learn Russian Fast Образование xdsi
Den russiske appen er ok, men det er ingen dialoger i appen, vennligst fiks ved neste oppdatering
Jeg pleide å elske det! Det var en flott app for å lære russisk, men etter en stund fungerte den dessverre ikke så dessverre .. vær så snill å håndtere det ASAP. Takk.
Flink
Beste app er perfekt iloved
verste appen i verden, selv om jeg ikke vil gi stjerne, men så tvang de meg til å gi minst én stjerne
Elsket denne appen, jeg venter fortsatt på den japanske versjonen din!!! Og koreansk hvis jeg ikke spør for mye
Veldig fin app for å lære nye språk
Utmerket applikasjon, men faktisk er den frosset og starter på nytt :/