(Android) Japan Claw Machine(JCM)- Real Crane Game koder for generatorpunkter
Mar 15, 2022 17:26:08 GMT -5
Post by quinisgeomondo on Mar 15, 2022 17:26:08 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Japan Claw Machine(JCM)- Real Crane Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Japan Claw Machine(JCM)- Real Crane Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for generatorpunkter ▞▞▞
▞▞▞ Japan Claw Machine(JCM)- Real Crane Game 2022 version ▞▞▞
Vant en premie med gratisbilletten min og var i ferd med å fylle på (minimum påfylling er $30) slik at jeg kan vinne flere premier før jeg betaler for frakt. Det gjorde jeg heldigvis ikke, for de suspenderte kontoen min dagen etter uten noen forvarsel. Bortkastet tid.
Dette spillet er rart jeg kan ikke spille jeg prøver, men jeg kan ikke fungere, jeg må avinstallere Ugh!!!
LES ANMELDELSENE FØR DU BETALER FOR NOE I DENNE APPEN. DET ER INGEN GRATIS FRAKT SELV OM DU KJØPT NOEN ANNET BELØP ENN 5000 ¥! SELV OM DU BETALTE JPY 3000 FLERE GANGER! Verre klo tilgjengelig. Du må treffe gjennomsnittet på 10-18 forsøk fra starten for å slippe en boks. Klørne er supertynne og vil snurre og gjøre posisjoneringen din uklar. OGSÅ HAGER DET NÅR DET ER MANGE PÅ NETT!!! ANSATTE VAR IKKE HJELPIGE NÅR JEG SØKER HJELP. DE VALGTE Å HJELPE TIL SIN EGEN DISKRET!
Verste spillet jeg noen gang har spilt
Ville ikke engang lastet ordentlig
Japan får det billigere å kjøpe KP i stedet for oss utenfor Japan. En slik bias-app.Men det er fortsatt morsomt å få dem til å jobbe med å sette tilbake ting vi vant på gratis kp-spill
Ultimate Fishing Simulator Simulácie tahz
Jeg kan ikke logge inn
Ikke over hele verden inkluderer ikke U.S.A.
Dårlig
Frakt kreves fortsatt rundt 1000 yen!!! Jeg laster på nytt og får premien, men innså bare at de må belaste ytterligere 800kp for frakt. Jeg bruker ganske mye penger for å få premien, og til slutt må jeg betale ekstra for frakt? Og de har ikke engang en kampanje som å vente på hvor mange dager for å ha gratis frakt, toreba er mye bedre enn denne appene siden de har gratis frakt en gang hver 7. dag
Tyngde gjenstander, den trege forbindelsen, kranen går ikke dit du vil at den skal gå, du holder knappen nede for å flytte dem. Den feiler og stopper bevegelsen, så du mister svingen fordi den beveger seg en tomme ect. Rigger gambling
Sucks bruker ekte penger noen ganger jeg tgink
Ikke bra etterslep og vant aldri :-( - - Robux
Verste kundestøtte!
Slutter tilfeldig å bevege seg før du slipper opp knappen. Premiene ser kule ut, men du får aldri en.
Jeg vet ikke engang hva jeg skal gjøre, jeg sitter fast i hvordan jeg skal spille eller liste
Japan Claw Machine(JCM)- Real Crane Game Arkade rrw
Japan Claw Machine(JCM)- Real Crane Game Pelihalli dxu
Så ille at kameraet er så feil at jeg ikke kan se hva som skjer
Jeg vant bokstavelig talt en premie, men du vil ikke tro hva som skjedde videre 😒 det ble sittende fast vil ikke anbefale denne appen til noen, inkludert verre fiende, jeg fikk virkelig håp. Bare nok et falskt klomaskinspill😐😑😐
Bord veldig raskt
Det får meg til å BETALE for å vinne
Kameraene virker opp
Japan Claw Machine(JCM)- Real Crane Game Arcade gok
Dette spillet er HORRIBLE! Jeg vant en premie, men jeg sier ikke at jeg må BETALE for å VINNE den! Dette er en slik svindel som jeg trodde jeg hadde vunnet premien min, men NEI, TILSYNET IKKE! IKKE INSTALLER DETTE SPILLET SOM DET ER EN GIGANTISK PENGEGROL OG IKKE ER VERDT TIDEN DIN!
Dette spillet er helt FRUKKELIG det har ingen britisk alternativ LAGYYY og veldig kjekt at du prøver så hardt og kaster bort turpenger ved å tro at du vant og du venter og venter og gjett hva som kommer??? EN TOM BOKS 📦 og når det er neste premieankomst får du ingenting ok Covid-restriksjonene oppheves, så jeg burde få meg levering hvis jeg får leveringen min. JEG LOVER Å ENDRE DENNE ANMELDELSEN MÅ disse svindelene ærlig talt STOPPE! SLUTT Å TA BORT PERSONLIG INFO!!!!
etter å ha vunnet 3 gang og kjøpt kp fikk deaktiv konto
Søppel.... Telefon med høy spesifikasjon henger fortsatt etter
Brukte så mye penger, men de ønsker ikke å sende ut premiene mine!
Verste apper noensinne. Hvis jeg kan rangere lavere kanskje som (-5 stjerner). Så jævla forsinkelse og skjermen ble ikke vist på bildet.
appen har blitt spammet med 5 stjerner, alle de andre kommentarene uten pfps er roboter, ikke hør på dem, dette er en svindel
Så laggy at kloen fortsetter å gå til den andre siden. Takk gud at jeg ikke betalte noe.
Kan ikke engang registrere deg fordi det ikke er noe canada-alternativ for leveringsadressen. Alt annet enn Canada
Japan Claw Machine(JCM)- Real Crane Game Arkadspel oqx
Vel heldig jeg hadde 5 gratisbilletter jeg gjorde en testprøve på 1 av spillene og det ble rigget 5 ganger det kom ned og bare venstre side fungerte faktisk mens høyre side var for sent, det er synd fordi jeg ville vunnet første gang men Dessverre vil de ha spill rigget som bare betyr å avinstallere denne appen
Jeg kunne ikke se scenen når jeg spilte en cawl og ikke god kvalitet
Får ikke åpnet den
Vennligst ikke spill denne appen, når du vinner noen få premier, vil de si at du har opprettet få kontoer og utestenge kontoen din etter at du har lastet inn på nytt. Jeg og broren min spiller denne appene, og de forbyr brorkontoen min ved å si at vi har flere kontoer.
Japan Claw Machine(JCM)- Real Crane Game Arcade gok
Kan ikke engang melde deg på
OK. Jeg vant en premie jeg aldri vil få fordi jeg "oppfyller ikke kravet" (forklaring av støtteteamet, lol) uten å bli varslet hvorfor. De slettet først anmeldelsen min rett etter at jeg la den ut. Så jeg ADVARER ALLE, ikke kast bort penger eller tid på denne appen. Det er stort sett falskt, og selv om du føler at du har fått noe, vil forsinkelse og svak styrke på gripemaskinene frigjøre premien eller gå glipp av den. KJØP PULSKER ET ANNET STEDER HVIS DU VIRKELIG ØNSKER DEM. Se opp for denne jævla appen.
De sender ikke til Storbritannia
Det er ikke engang et alternativ for U.S.A