Post by quinisgeomondo on Mar 15, 2022 17:32:20 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ One4kids TV ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ One4kids TV IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hack spil (uendelige penge) ▞▞▞
▞▞▞ One4kids TV 2022 version ▞▞▞
Det her er det bedste.
God app MashaAllah!
Mine børn elsker det. Jazaku Allahu Khayran
Der burde være regelmæssige opdateringer af nye videoer..
Alhamudulilla. må Allah belønne dig her og herefter. Denne app er en rigtig sadakatul-Jaariyah.
Mashallah er en meget smuk og hjælpsom app til børn og voksne
Masha Allah meget god app👍👍👍👍
dette er indtil videre den bedste app til børn. En masse lærende ting præsenteret på god måde. Det bedste ved denne app er, at sange er uden musik og uden dans i modsætning til andre børneapps, som er fulde af disse dårlige ting. der bør være mindst få videoer, der åbner uden at købe.
stort islamisk uddannelsesindhold. Masha Allah jeg elsker det så godt
En fantastisk app, min 2-årige har lært alle sine arabiske alfabeter og tal fra Zaky og venner. Mine yngre børn elsker alle sangene
Jeg tror ... dette er den bedste app til at lære islam ..😊😊
One4kids TV ትምህርት oba
Du kan ikke ændre dine oplysninger
Må Allah velsigne udvikleren, der sætter os og vores børn til islam
Jeg bedømmer denne app, fordi den fortæller så mange gode ting
Tak for hver enkelt af jer dens gode app til fremtidige vores børn
Vi kan lide din app, fordi vi lærer af den, og vi kan lide den, fordi vi lærer vores deen.
MashAllah Fantastisk app! Assalamu Alaikum Zaky Jeg elsker dine videoer. Pls upload mere❤Undskyld Zaky Da jeg kun er 13 år gammel, kan jeg ikke betale nogen penge, fordi jeg ikke har nogen penge at bruge! Men InshAllah vil jeg fortsætte med at se videoerne på Youtube
dette er en smuk app subhanallah! mine børn..(og jeg!) lærer altid af de vidunderlige videoer og animationer. Det er fantastisk at have indhold og animationer af så høj kvalitet til den unge Jummah.. holder dem engageret og opmuntrer dem til at ville udforske og lære mere gennem det store udvalg af tilgængelige videoer. bestemt noget for enhver smag, og vi er hver en øre værd. Må Allah swt velsigne alle indsatsen fra alle involverede i produktionen af Zaky!
Jeg elsker virkelig denne app, jeg er kun ni år gammel og spiller den
Stor indsats for at levere infotainment.
Fantastisk indhold for ALLE børn at lære, ikke kun muslimske børn
virker ikke på ipad bliver ved med at sige afspilningsfejl kontaktede kundeservice intet svar. ville gerne have min mobey tilbage.
Ma shaa Allah...endelig fik jeg, hvad jeg ønskede til min 3-årige datter...hun elsker historietid, især historien om ebrahim....
Fremragende og hurtig kundeservice fra udviklere og indhold er nyttig til at udvikle islamisk bevidsthed i modsætning til mainstream-tv. Tommelfinger op for godt indhold!
Rigtig god og lærerig
godt stykke arbejde for muslimske børn. kan virkelig godt lide det som far.
Masha Allah hvilken smuk app
Ummmmmmmmm
Godt for muslimsk familie 🙂👍
som salaamu aliakum er dette en fantastisk app til børn, min barnebarn lærer så meget af appen jazakallaahu khayran, hold denne app i vækst
Fantastisk app til muslimske børn.. JazakAllah for det hårde arbejde..
godt, men tillader dig desværre ikke at streame gennem xbox. Kræver kun en cromecast-enhed i stedet for en app-cast, meget uheldigt. Jeg vil ikke have, at mit barn ser det gennem mobiltelefonen. så det er bare spildt mine penge.
Vidunderligt og lærerigt
Videoer er gratis, og videoer er låst, indtil du logger ind
Jeg er så glad for, at jeg fandt dette til mine børn!! Det er 100 % halal-indhold, og jeg kunne stole på, at jeg lader børnene være alene og ikke bekymrer sig om, hvad der ellers kunne dukke op. Må Allah belønne dem, der kom på ideen.
One4kids TV חינוך zcyu
Fejlen er forsvundet. Dette er det pædagogiske og musikfrie kvalitetsindhold, som jeg føler mig tryg ved at vise mine børn. Kudos til skaberne for deres hårde arbejde. Må Allah give dem barkah og hjælpe denne kanal med at trives. Jeg, for en, er her for at bakke denne app op 1000 procent på alle mulige måder.
dette er den bedste app til børn
Skal HAVE APP.. BEDSTE TING AT GAVE til vores unge generation.. !! Maden for sjælen.. !!
Mine børn elsker One4Kids tv og er store fans af Zaky og Kasva. Jazak Allah og Allahs velsignelser med jer.
Cookie Jelly Match Puzzle awn
Fremragende arbejde. Elsker deres indsats for at gøre alt interessant uden at bruge musik. Det ville være fantastisk, hvis de havde mulighed for at loope videoer.
Fantastisk for børn. Sikkert, sjovt og lærerigt. Selv min kone og jeg lærer af showene. Mange tak! Må Gud øge din succes i gode anstrengelser!
Lad venligst videoer starte automatisk, som det gør på youtube. Jeg er nødt til at blive ved med at vende tilbage for at spille en anden. udover at alt er perfekt.
Brother Jeg vil gerne vide, hvor mange brugere kan bruge med et abonnement?
Jeg kan ikke lide dette, fordi vi skal købe for det. Jeg tilmeldte mig, men nu har jeg afmeldt det. Jeg troede, det ville være gratis. Så sørg venligst for, at du laver det gratis, og hvis du ikke vil gøre det gratis, vil jeg også bede andre om at dislike og afmelde det. Snart er der ingen abonnenter. Jeg tjekker hver uge, om du har gjort det gratis eller ej. Hvis du vil gøre det, vil jeg fortælle alle gode ting om dette, og snart vil du have 10000000000000000000000 abonnenter.
der er behov for mere vægt på balance mellem sjov og lektion. film om klimaændringer/global opvarmning er et af eksemplerne, der opfylder de sjove kriterier
Største muslimske børneservice nogensinde! Alhamdulillah!😍
elsker denne app, den er fantastisk